Mustafa Onat's items Go to Must.'s photostream

27 Mart 2013 Çarşamba

The Employment


Blogun yolunu bulabildim. Uçmalı kaçmalı bir şeyler yazmak isterdim ama bu ara işlere fazla kapıldık galiba. Nasıl bunaldıysam; çalışma hayatındaki saçmalıkları konu alan bir şeyler yazmaya başladım buraya biraz önce. Sonra yazarken kendim sıkıldım ve bıraktım. Hemen sevinmeyin ama vazgeçmiş değilim. Taslaklarda bekletiyorum şimdilik.
 
Eski sayılabilecek bir kısa film var. Burada da bulunsa iyi olur. (Gözümün önünde dursun ki, bazen ben de izleyeyim) Özellikle işiyle sorunu olanlar ve daha önce izlemeyenler öneri olarak kabul edebilir. Yazacağım uzun ve sıkıcı yazıdan kurtulmuş oldunuz böylece. Bu iyiliğim de unutulmasın lütfen.

11 yorum:

  1. Çok güldüm...Kullanan, kullanılır :))

    YanıtlaSil
  2. Çalışmaktan soğumaya hazırdım zaten. Sayende buz kestim. Bu kötülüğünü unutmayacağım. Saygılar.

    YanıtlaSil
  3. kahve telvesi;
    Herkes başka bir anlam çıkarıyor. O da bir görüş :/

    YanıtlaSil
  4. Patika;
    Sen iyilikten anlamıyorsun!
    Saygı bizden.

    YanıtlaSil
  5. Niye anlamıyormuşum? Cumalıkızık dersen bak nasıl anlarım ben! "Rehberlik hizmeti verilir" demişin sağda solda...

    YanıtlaSil
  6. Patika;
    Rehberlik değil, arkadaş kontenjanından olur. Makinemi bi alayım da...

    YanıtlaSil
  7. Bakalım kim daha önce alacak! Ben basına kapalı gerçekleşen bir toplantıda imza attım, transfer oldum. Sen hâlâ annenin markasını kullan :)

    YanıtlaSil
  8. hepimiz aynı gözle bakıp, aynı sonuçları çıkarsak anlamı olmaz zaten :)

    YanıtlaSil
  9. İlk izlediğimde çok karamsar gelmişti yine öyle hissettim. İş güç dediğimiz şey karamsar bir döngü zaten.
    Yüzünü pek göstermese de bahar gelmiş, karamsar olmaya gerek yok sanki ( ismail ağbi edasıyla söylemem gerekirse; teselliler, teselliler..).

    YanıtlaSil
  10. Patika;
    Senin aklını çeldiler. Annemden iyi mi bilecekler Allah aşkına.

    İmzayı gizli attın ama kutlamasını gizli yapma. Sen benden önce alırsın.

    YanıtlaSil
  11. depresan;
    Karamsar olsa da, işe güce çok kaptırınca hatırlamak iyi olur gibi.

    Yüzünü göstermezse takvimlerden mi anlayacağız geldiğini? İlkokuldaki mevsimler panoları da şaştı zaten.

    YanıtlaSil