Mustafa Onat's items Go to Must.'s photostream

11 Şubat 2012 Cumartesi

Nefes + Tokina

Tokina'mı aldım. Geniş açı objektifim yoktu. Alternatif ürünlere de baktım, kararım değişmedi. Tokina 11-16 f2.8 aldım. "Manyak mısın sen, bunun yerine iPhone alırdın" diyen arkadaşlarım var. (: Bu dert değil de, şöyle bir sorunum var; bu objektif de evdekilerin yanında bir dönem tozlanacak, küflenecek.

2-3 aydır mesai saati ve gün mefhumum kalmadı. Birkaç ay daha böyle gidecek gibi. En başında biraz tereddüt etmiş olsam da, zaman geçtikçe projenin ilerlediğini görmek, olumlu sonuçlar almak, sarf ettiğim emeğin karşılığını almak motivasyonumu arttırıyor. Yalnız başka şeylere vakit ayıramadığım için biraz nefeslenme ihtiyacı hissediyorum. Bunun için bugün fotoğraf atölyesine kaçtım. Haftada bir gün, birkaç saat  yine iyi gelecek. Dönüşte de kendimi ne zamandır aklımdaki bu objektifle ödüllendirdim. Bunlar da deneme çekimleri. Biraz alışmam lazım. Kusurlar bana ait, Tokina'ya laf yok.
Fotoğraflar söz dinler, tıklayınca büyürler.

13 yorum:

  1. En sondaki ne güzelmiş...Diğerleri de güzel de, en sondaki daha güzel :-)

    YanıtlaSil
  2. iyi fikir atölye falan, iyi gelir...

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler Aze. "Dur bi kaybolayım" diye o sokağa girmiştim. Kaybolamadım (:

    Haklısın Ceren, iyi geliyor.

    YanıtlaSil
  4. Fotoğraflara ikişer defa baktım. En son fotoğrafta insanın içini kımıldatan bi' şey var.

    YanıtlaSil
  5. K.C.S.; Aze'de o fotoğrafa dikkat çekmişti. Sokaktaki mağazalarla ilgili olabilir mi? (:

    Teşekkürler bu arada.

    YanıtlaSil
  6. Mimlendiniz belki ilginizi çeker :))

    http://ofelyakupakizi.blogspot.com/2012/02/ofelyann-sevdikleri-mim.html#comment-form

    YanıtlaSil
  7. 11-16 çok iyiymiş. çektiklerini izlemeye sabırsızlanıyorun..

    YanıtlaSil
  8. Selam 'oFeLya.

    Eksik olma Buket. Ben de kullanmaya sabırsızlanıyorum; bi vakit bulabilsem :/

    YanıtlaSil
  9. bu kareler hangi sehire ait ?

    YanıtlaSil
  10. İstanbul'a ait Lô - Lâ. Nasıl görünüyor? (:

    YanıtlaSil
  11. "Fotoğraflar söz dinler, tıklayınca büyürler."

    ben bunu alırım ama :))
    güzel bir ödül vermişsin kendine,bize de bir faidesi dokundu, iphone olaydı kime ne fayda ,)

    YanıtlaSil