Mustafa Onat's items Go to Must.'s photostream

13 Mart 2012 Salı

İzahat

"Söz verip de kandırdı,
boynu kırılasıca.."

Türkçe'de "devrilesice" kullanılır ama şarkıda tam karşılığı bu; "kırılasıca". Dikkat edilmesi gereken şeyler bunlar. Sonuçta kelimeler önemlidir.

Ayşenur Kolivar'ın albümü çıktı. Daha yeni dinliyorum. Çok uzaklardan, uzun zamandır görmediğim ve çok özlediğim biri gelmiş gibi hissettim. Hafta sonu albümü alıp sevdiğim birine hediye edeceğim.

Ofisler, toplantı odaları ve eğitim salonları arasında geçiyor günler. Normalde hava almak için dışarı çıkardım, şimdi öğle yemeklerine dahi gitmiyorum. Birkaç aydır içinde olduğum bu keşmekeşten biraz kurtulmak ve nefeslenmek için haftada birkaç saatliğine gittiğim atölyeden de proje verdiler. İlkokuldan itibaren -başına gelecekleri bildiği halde- ödevlerinin çoğunu yapmayan bir öğrenciye reva mı bu? Mahçup olmayayım diye mazeret belirtip ek süre istedim. Ben mazeret desem de; proje hocam bahane ürettiğimi düşünüyor galiba. Mazeret ve bahane arasında da dağlar kadar fark var sonuçta. Söylediğim gibi; kelimeler önemli..

Neyse. Başlarken iki satırını yazdığım şarkının tamamı 1 dk. Fiziksel olarak buralarda olsam da; gözlerimi kapatıp, Doğu Karadeniz yaylalarında bu albümü dinliyor olacağım. Tekrar tekrar dinledikten sonra daha uzun bir şeyler yazarım belki. Belki de yazmam. Kelimeler önemliyse, bilip bilmeden kullanmamak en iyisi.

6 yorum:

  1. Ben mazeret bile sunamıyorum yani bahane şöle bir kenara dursun . Yani aslında diyorum ki ben hiç işe gelmesem ama çalışıyor olsam çok şey mi istiyorum acaba. Ayrıca parçada ne güzelmiş ilk defa dinliyorum.

    YanıtlaSil
  2. Umarım öyle bi iş bulursun (:

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir ses, iyi ki paylaşmışsınız..

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel Aze. Getma'yı da öneririm.

    YanıtlaSil