Mustafa Onat's items Go to Must.'s photostream

16 Aralık 2012 Pazar

Gürültü yapmayın, kendi kendime iyileşirim ben!

- Çay mı içersin, ıhlamur mu?
- Fark etmez, ikisinin de tadını alamıyorum zaten. Sıcak olsun yeter.
- Limon dilimleri de atayım mı?
- ...
- Limooonn?
- Sen bilirsin.
- Nerede üşüttün ki böyle?
- 7 buçukta işe gidiyorum. Normal.
- Kışın bari maça gitmesen.
- Bu muydu derdin? Terli terli su içmiyorum merak etme. Limonlu soda filan içiyoruz.
- Dalga geç sen bi de. Bir hafta çek de akıllanırsın belki.
- Belki.
- Gömleğin altına da bir şey giymiyorsun.
- Üstüne giyiyorum.
- İnat inat da bu kadar da olmaz. Dedene çekmişsin diyorduk da dedeni geçtin sen.

***

- Yarın işe gitme. Dinlen biraz.
- Gitmem lazım.
- Kendini yor anca. Sanki şirket batacak.
- Şu televizyonun sesini kıssanız biraz. Kafamın içinden savaş uçakları geçiyor gibi oluyor.
- İzlemiyordun hani.
- Duyabiliyorum.

***

- Boğazın nasıl oldu?
- Hep aynı, kronikmiş ya.
- Öyle şey mi olur, her şeyin çaresi var artık.
- Boğazımın griple ilgisi yok.
- Niye geçmiyor o zaman?
- İyileştiremeyince kronik diyerek sıyrılıyorlar işin içinden. Tıp, farenjitimi iyileştirebilecek kadar gelişmemiş henüz.
- Uydurma! İlaçlarını düzgün içmiyorsun. Küçükken de içmezdin.
- Lavaboya döküyordum anlamayın diye.
- Aferin!

.
.
.

20 yorum:

  1. Brodil miydi o şurup.Gözümün önüne iğrenç turuncusuyla direk o geldi:|
    Bu konuşmalar çok tanıdık.
    Annem küçükken kat kat giydirdi.Bere üstüne kapşon+sıkı sıkı sarmaladığı atkıyla ve sırtımda çantamla beni küçük bir hacıyatmaza çevirirdi.
    -aman sıkı sıkı giyin kızım hava çok soğuk bak.
    Elinde olsa yine öyle giydiricek.Anneler işte:)

    YanıtlaSil
  2. annenin sözünü dinle muhalif! ;) geçmiş olsuuun!

    YanıtlaSil
  3. Mary Daisy Dinkle;
    Adını hatırlamıyorum ama envai çeşit şurup döktüm lavaboya :/ Atkı sezonunu açalım bence de.

    Ceren;
    Dinliyorum ya zaten. Çıt çıkarmıyorum ;) Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. baştan diyalog eşinle sandım
    ama ne farkeder , değil mi:)

    YanıtlaSil
  5. Buket;
    Bu kadar ilgili bi eş olur mu ki? :)

    YanıtlaSil
  6. Anneler için gömleğin altı ve gömleğin üstü arasında çok fark vardır. Hasta biri için ise çay ile ıhlamur arasında hiçbir fark yoktur. Bir de izlemek ve duymak arasındaki fark var ki, o hepsinden enteresan.

    YanıtlaSil
  7. Kebikeç;
    Yavaş yavaş öğreniyorum :s

    YanıtlaSil
  8. Kronik farenjit kardeşliği! Ve asıl inat konusunda dedeye çekmek kardeşliği.

    YanıtlaSil
  9. Faranjit! Geçmiş olsun! Bilirim ne pisstir... Ciğerleri bile üşür insanın.

    Anneye selam :) Ihlamurunu iç, kalın giyin, çok da söylenme ;)

    YanıtlaSil
  10. Ebru;
    Yüzük kardeşliği halt etmiş :p Dedemi geçmişim ben. İnat konusunda şimdiden bi efsaneyim ailede :)

    YanıtlaSil
  11. Nefes;
    Tavsiyelerini not aldım. Artık söz dinliyorum :)

    Şurda bile bu kadar farenjit mağduru varsa birileri şapkasını önüne koyup düşünmeli. Bu utanç tıp dünyasına yeter! :p

    YanıtlaSil
  12. Tıp dünyası, 1000 mglık antibiyotikleri reçetelere yazmakla meşgul :)

    YanıtlaSil
  13. 'kim daha gıcık' oynasak yenerim ki :P

    YanıtlaSil
  14. Kapışalım zehrina! :)

    Çok belli oluyor değil mi?

    YanıtlaSil
  15. Bir ara benim de boğazlarım kötüydü,her hafta pazartesi günü 8.40'ta 7.sınıfların dersine girdiğimde sesimin sürekli benimle saklambaç oynadığını fark ettim,daha sonra tavsiye üzerine düzenli olarak bal şerbeti yapıp içine bir iki tatlı kaşığı elma sirkesi katıp sabahları ve akşamları içtim, işe yarıyor,en azından sesim eskisi gibi oynamıyor benimle :) tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  16. bir parça kendim;
    Teşekkürler. Bal konusunda anlaştık. Sirkeyi biraz daha düşüneceğim :)

    YanıtlaSil
  17. ;) Çok geçmiş olsun Must. Benim de yıllardır peşimi bırakmayan kronik farenjitim var. Tıp dünyasına ve bilim adamlarına bu yüzden kırgın olmayı yürekten anlıyorum;) Doktorlar için ise konuşmaya değmez, Nefes'e katılıyorum; antibiyotik yaz, geçsin. İlaç kullanma alışkanlığım vardır, ama hiçbirinin tadını sevmem, ben de yüzümü ekşiterek içenlerdenim o tuhaf şeyleri.

    Biraz geç kalmışım ama kusura bakma lütfen, tekrar geçmiş olsun, çok sevgiler.

    YanıtlaSil
  18. Estağfurullah justine, teşekkür ederim.

    Ne kadar çokmuşuz. Kronik farenjitliler olarak bugün parti kursak, ilk seçimde iktidarız :)

    YanıtlaSil
  19. anneler ah anneler kıymeti bilinmeyen dedi kodusu yapılan anneler ;))az laf dinleseniz belkide olmıycaksınız hasta ne.bide hasta hasta laf dizmişin :) seni gidi seni

    YanıtlaSil
  20. Adsız;
    Tanışıyor muyuz merak ettim.

    Hiç yapmam öyle şeyler. Hastaydım, ne yaptığımı bilmiyordum :p

    YanıtlaSil